11 Aralık 2009 Cuma

5. Ankara Fotoğraf Günleri

"Fotoğraf Sanatı Kurumu tarafından bu yıl beşincisi düzenlenen “5. Ankara Fotoğraf Günleri” 18-26 Aralık 2009 tarihinde Çankaya Belediyesi Çağdaş Sanatlar Merkezinde gerçekleştirilecek.
5. Ankara Fotoğraf Günleri kapsamındaki etkinliklerinde bu yıl “Yüzleşme” teması işlenecektir. Fotoğraf sergisi, fotoğraf gösterisi, fotoğraf ve kitap imza günleri, söyleşi, seminer, panel ve fotosafari gibi geniş bir yelpazedeki fotoğraf etkinlikleriyle Ankara 9 gün boyunca fotoğraf dolu günler yaşayacak.

Tema dışı etkinliklerin de izlenebileceği, fotoğraf festivali niteliğinde gerçekleştirilecek bu etkinlik, tüm üyelerimizin ve fotoğrafseverlerin ilgisi ve desteği ile amacına ulaşacaktır."

Fotoğraf günlerinin kopyala/yapıştır metni budur. Güzel ve fotoğraf dolu bir hafta olacak. Biz de orada görevli olarak elimizden geleni yapmaya çalışacağız. Gelmek isteyen olursa bekleriz efendim, eğer bizim de sizin adınıza yapabileceğimiz birşeyler olursa buradayız. Etkinlik takvimi hazır ancak ufak tefek değişiklikler yapılıyor, ardından programı da ekleyeceğim.

Ayrıca atölye çalışmaları hariç diğer programlar ücretsiz olacaktır. Türkiye'nin farklı yerilerinden usta fotoğrafçılar hatta yurtdışından fotoğrafçıların gösterileri ve sergilerini kaçırmamanızı kendi adıma tavsiye ederim.

Herkese iyi günler efendim.

2 yorum:

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

teşekkürler paylaşım için, tam da 4 haftalık eğitimim bitmişken eğitimin üzerine güzel olacak,program web sayfasında da yok herhalde fsk nın ya da ben goremedim.
Size ve ayça hanıma da kolaylıklar dilerim.

Serhat dedi ki...

Programı facebook sayfalarına koyuyorlar. Web sitesinde var mı bilmiyorum. En kısa zamanda yayınlarım çünkü değişiklikler oluyordu ben bu yazıyı yazarken hala.