20 Mayıs 2009 Çarşamba

20 Mayıs 2009 - Sıkıcı

Sıkça yazamıyorum bir süredir. Blogu kişisel bloga dönüştürmeme gayretinde olmama rağmen birşeyler yazma ihtiyacı hissediyorum. Bunun için de fotoğrafçıları tanıtmak amacı ile e-posta veya telefon yolu ile ulaşıp, onları tanıtabilmem için izin almaya çalıştım. Türk fotoğraf ustaları nedense ya cevap vermiyorlar ya da gel görüşelim diyorlar :) Telif ihlal eden veya fayda amaçlı bir durum yok halbuki ortada. Garip gelince bu davranış tırmalamayı bıraktım (Sen neden soruyorsun e be yarım akıllı, herkes gibi yaz gitsin).

Ben de fotoğraf ustalarını bir şekilde tanıtayım, canım sıkıldıkça da ufak tefek yazayım birşeyler diye düşünmüştüm kendi kendime.

Bu mevsim geçişleri de insanın havasını kaçırmıyor değil. Evde sürekli tüy döken ve sıcaklardan delirmiş bağıran yarı baygın bir kedi, doktora gelmemekte inat eden, sürekli öksüren ve bu yetmezmiş gibi (alttaki fotoğrafta olduğu gibi) kediyi ağzına sokan bir hanım, polenlerini iş yerindeki odama doluşturan ağaçlar ve huzursuz ben.
Bir e-posta daha gönderdim şimdi, kaynak göstererek alıntı yapabilmek için. Bu sefer ümitliyim, size bir takım bilgileri aktarmak konusunda yardımcı olacağına inandığım birisi. Umarım ümit ettiğim gibi olur.

Herkese iyi günler efendim...

2 yorum:

Ayca Karaoglan dedi ki...

Şikayet etme bakiiim :))) Çok ama çok sevindim olumlu cevap almana :) Herkes keşke onun gibi egolarından arınmış olsa...

Serhat dedi ki...

Herkes şikayetçi değil mi bu konudan aslında :)