31 Ağustos 2011 Çarşamba

2. Dönem

Aslında fotonominin misyonunu tamamladığına inanmıştım. Olabildiğince basit dille giriş seviyesi bazı konuları anlatarak faydalı olabilmek adına açtığım bir blogtu. Zaman içerisinde bu blog sayesinde o kadar çok e-postaya cevap yazar oldum ki bu da beni yeterince tatmin etti ve işte gerçekten sonuca ulaşmıştır diye düşünmüştüm.

Son yazının üzerinden 1.5 yıl geçti. Bu süre zarfında da uğraşmam gereken onlarca iş vardı ve gerçekten fırsat bulamadım. İnsan bir blog girdisi yapmaya bile fırsat bulamaz mı? Bulamıyormuş efem. Hele bir de her yazıyı bir hata yapmayalım, biraz daha anlaşılabilir yazayım diye uğraşırken zorlayıcı olabiliyordu.

Şimdi sanırım 2. döneme geçiyoruz. Artık aklıma gelen fotoğrafla ilgili her konuda kişisel görüşlerimi de dile getirerek yazmaya başlıyorum, artık vakit olarak da daha müsaitim efem. Sorularınızı yine her türlü iletişim kanalından sormaya devam edebilirsiniz.

Hepinize iyi bayramlar dilerim.



Fotoğraf: TCDD Garı, Ankara-2008 Kamera: Mamiya RB 67 ProS

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Paylaşımlarınız bize de çok yardımcı oluyor, dell dizüstü teknik servisi olarak paylaşımlarınızın devamlılığını dileriz.