5 Şubat 2010 Cuma

FSK Makro Fotoğrafçılık Atölyesi

Biliyorsunuz, sırf yazmış olmak için önüme gelen etkinliği, sergiyi burada yayınlamıyorum. İnandığım veya ilgimi çeken bir şey olursa da paylaşmaya çalışıyorum. Fotoğraf Sanatı Kurumu'nda makro atölye başlıyor. Makro fotoğrafçılığa ilginiz varsa kesinlikle kaçırmayın derim efendim. Özellikle Göker Hocam ve İlker gibi iki kişiden bu eğitimi alabilmek büyük şans olacak.

FSK, Ankara'da, Demirtepe'de (Kızılay'a çok yakın).

Eğitmenliğini Göker Müftüoğlu ve İlker Şahin'in yapacağı Makro Atölyesi için başvurular başladı.

Atölye 15 Şubat 2010 tarihinde başlıyor.

Başvuru için lütfen saat 14:00'den sonra 230 4616 nolu telefondan bilgi alınız.

-------------------------------

Makro Atölyesine katılım için aranan koşullar :

1. Temel Fotoğraf Eğitimi almış olmak (kesin)
2. Macro fotoğrafa ilgili olmak
3. Macro ekipmanına sahip olmak

Eğitim Programı :

1. Makro fotoğraf ekipmanları:
a. close-up lensler
b. extension tüpleri
c. körükler
d. makro objektifler
e. tripodlar
f. flaşlar
g. yardımcı ekipmanlar

2. Sahada ve iç mekanlarda makro çekim teknikleri
a. net alan derinliği kontrolü
b. arka plan düzenlenmesi

3. Makro fotoğrafta ışık ve kompozisyon
a. makro kompozisyon
b. flaş kullanımı
c. doğal ışık ve reflektör kullanımı


5 yorum:

Başak BAŞOL dedi ki...

İyi de ben İstanbuldayım.Ne olacak şimdi :)))

Şaka ,şaka ...Zaten daha ne makroya geçebilecek kadar tecrübeli ne de o ekipmanlara sahibim...

Ama sizden ricam arada şu fotoğraflarıma bir bakıverin :)Bakmaktan öte eleştirirseniz beni ihya edersiniz.

Şimdiden teşekkürler..

Sevgiyle Kalın...

Duygu NK dedi ki...

Bencede kesinlikle gidilmeli hatta özellikle insanlar eşleriyle katılmalı :)

Serhat dedi ki...

Başak Hanım eleştireyim de ben biraz sivri dilliyimdir, o yüzden fotoğraf eleştirisi konusunda biraz geri durmayı tercih ediyorum :) Bir de eleştirmenlik yapabilecek kadar piştim mi henüz bilemiyorum.

Duygucuğum, katılmayı çok isteriz ama benim makro ile pek aram yok biliyorsun. Ayça katılmayı çok istiyor zaten. Bir de (çok bilmişlik olarak algılama) bana ne katar bilemiyorum, zaten yeteri kadar Göker Hoca'dan bilgi depoladım bugüne kadar :)

Duygu NK dedi ki...

Öyle tamamım demekle olmaz, her zaman öğrenecek şeylerimiz vardır :)

Ful yaprakları dedi ki...

makro çekimlerle ilgilendim biraz tatilde ve çok fazla tecrübem oldu,çektikçe daha fazla fotoğraf çekesim geldi.
bir de istanbul'da kurs açılırsa katılmak isterim tabii neden olmasın!