7 Ağustos 2009 Cuma

Kadın Fotoğrafçılar Grubu (Şimdilik Feysbukta)

Türkiye'de kadınların da olduğu ve birşeyler yapabildiğine dair oluşumları gördükçe mutlu oluyorum. Bunun sebepleri arasında kendini ezilmiş ve birşey yapamayacakmış gibi hisseden kadınların cesaret almasının yanı sıra ayakları üzerinde durmayı başarabilecekleri kanısına varmaları isteğimdir herhalde. Bunu okuyanlar şimdi "Ne yani biz kendi ayaklarımız üzerinde duramaz mıyız?" gibisinden tepkiler vermesinler. Siz zaten bu satırları okuyacak kadar özgür, internete girebilen, muhtemelen bir iş veya hobi sahibi insanlarsınız ve gerçekten ülkemde azınlıktasınız.

Yine uzattım :) Geveze adam halleri işte. Fotoğrafla ilgilenen her kadının katılabileceği bir grup. Sizin de bir feysbuk (facebook) hesabınız varsa burayı tıklayarak grubun sayfasına ulaşabilir ve katılabilirsiniz.

3 yorum:

kardelen dedi ki...

Nasılda imrendim haberi görünce bende fotoğrafçı olmayı çok istiyorum ama hayat insanı istediği şeyleri yapmayı engelliyo sanki. amatör olarak fotoğraf çeksemde bende bir gün ünlü bir fotoğrafçı olmak istiyorum...

Haydins dedi ki...

hemen hemen :)

Serhat dedi ki...

Leydielif, tahminimce bu gruba katılman için engel değil :) Ünlü veya iyi bir fotoğrafçı olmak tamamen senin elinde, artık bir miktar da popülerizm ile alakalı bir konu bu ;)

Haydins :))) Koş koş